Hvad går ejendomsadministration ud på?

Måske går du i det daglige ikke rundt og tænker nærmere over det, som falder ind under kategorierne for uundgåelige udgifter i livet.

Vi tænker på elementer som: husleje, betale varme, betale strøm, afbetale til fælles-antenne, fordeling af fælles-arealer og al den slags.

Det er ligesom bare noget, man betaler til, når man får ens løn, understøttelse, eller anden form for indkomst går ind. Det er nogle basale behov, som man ikke kan undvære at have styr på.

Skulle man ikke have det, så ender man jo med at blive sat på gaden, og så er det uden den store betydning, at man ellers glædede sig til at få råd til en ny spillekonsol, eller så frem til at betale det sidste af på ens bil.

Disse behov er så essentielle, at alle fornuftige mennesker husker at prioritere disse. Nogle personer er da også så kloge, at de vælger at gøre dette til nogle faste betalinger hver måned, der automatisk bliver betalt hver måned fra ens valgte konto.

Men har du nogensinde tænkt over, hvem der sidder i den anden ende og holder redde på, om huslejerne kommer ind, om der er blevet betalt korrekt til strøm og el, hvornår disse skal reguleres og så videre?

Hvis du bor til leje privat ved du nok godt, hvem du direkte betaler til og kender vedkommendes navn eller navnet på parret, hvis du betaler til mere end én person.

Måske bor du under et boligselskab, som du kender navnet på, men som du ikke kender personligt med ansigter på.

Dette omhandler blandt andet ejendomsadministration, hvor en eller flere ejendoms-administratorer står for at holde styr på, at der bliver betalt korrekt, rettidigt og til tiden.

Den slags er jo en fultidsbeskæftigelse, når der er så mange del-elementer, man skal jonglere med.

Hvis du vil vide mere om emnet, kan du læse videre her: https://deas.dk/

Related posts